Monday, February 2, 2009

Ditt inre vittnesbörd!



Det er tittelen på den siste boken jeg har lest, den er så utrolig bra!!! jeg har bare lånt den,men jeg skal bestille den på internett så jeg kan lese den flere ganger og låne det ut!! WOW!!!

Innledning
Gud taler til deg hver eneste dag! det er lett å ledes av hans Ånd hver dag i hver eneste omstendighet du kommer i,denne boken viser deg hvordan.
Mange "hverdagskristne" tror at Gud aldri taler til dem, ettersom de aldri har fått et hørbart tiltal fra Han, aldri sett et syn og kanskje aldri fått et profetisk budskap som taler direkte inn i deres situasjon. Likevel taler Gud til alle troende. Han taler gjennom det indre vittnesbyrdet (samvittigheten)

ojojoj den er så bra denne boken!!! jeg har fått den første kjørligheten til Jesus tilbake!!! weeeeeee, jeg vil bare rope av glede!! jeg er så takknemlig for at jeg fikk låne denne boken, og den er ikke lang, så det går veldig fort å lese den!
Halleluja! tenk at jeg ikke har trodd at Gud snakker til meg, men han gjør det jo hele tiden!! hehe, jeg er så Glad i deg Gud!

du kan kjøpe boken på : http://www.vingarden.org/catalog/index.php?cPath=1

No comments: