Thursday, February 12, 2009

Onsdag & Torsdag

I går var jeg hjemme hos Liv!! det var kjempe koselig!! vi skulle handle mat på ICA og når jeg hadde pakka ned all maten og hun skulle betale, fant hun ut at hu hadde tatt med seg feil kort!!! MEN, da kom det en reddende engel: en mann vi ikke kjenner som sto bak liv i køen sa at han kunne betale for oss, og at vi kunne få adressen å gi han pengene senere, så det gjorde vi!!! Fantastisk, helt utrolig!!


















I dag så har vi trent, rett under leiligheten vår så har vi et trenings rom!! så da er det full gang for beach 2009: får vi håpe! *treningsveerk*
Så har vi laget valentines gaver, og kort!!! kjempe gøy!! det er en hemmelighet hva det er, men dere får se etter valentines day.

















Så var det tid for middag, jeg lagde Falukorv som er så vanlig i Sverige!! Første gang jeg lagde! utrolig godt! så deilig falukorv er! hadde hjemmelaget potetstappe til:P










I kveld skal meg og phillip på Hus forsamling, det er en ny som starter i dag, gleder meg! har savnet å ha en cellegruppe å være med i!man trenger det!

I morgen skal jeg til Tannlegen:s

Hadebra

No comments: