Thursday, February 26, 2009

Torsdag

i dag har jeg rydda leiligheten, vi skal nemlig ha celle gruppa hjemme hos oss i dag! 
skal ha spill kveld, så meg og phillip har laga fastelavensboller, og kladdkake!! mmm
jeg var hos tannlegen igjen i dag oxå!!! glemte å ta med ipoden, så jeg fikk høre på all borringa+++ men det gikk jo bra da! 
Takk Jesus!

i morgen skal jeg jobbe, gleder meg, hehe vi har jo fått soveseng/sofa på pauserommet:P deilig, tenkte jeg skulle ta med litt pynte ting så det blir fint der også=9 

ble så glad i dag, for vi fikk bryllups invitasjon i posten!!! jeg elsker bryllup, og nå er det fredrik fettern til phillip og veronica som skal gifte seg 4 juli!!! gleder meg såå!!!:)

ha en fin kveld alle sammen!

1 comment:

BøeFjeldberg said...

HÆrlig med bryllup ja, vi styrer og planlegger fortsatt;)

Er malmø langt fra dere? Skal dit i Mai.

Jeg er dårlig på blogging for tiden, men kommer sterkt tilbake etter hvert. Er uten egen pc for tiden, og med all brylups planlegginga, og visninger på leiligheter er det lite tid til blogging, vanskelig uten pc uansett.

Har sett puffen din med nytt stoff, den ble super fin, utrolig kult stoff. Jeg er den som bare kjøper opppusssingsprosjekt for tiden, men har lite tid til å pusse opp. Så gleder meg til å sitte i gang med det snart;)

Håper alt er bra med dere;)klemmer fra Bergen