Wednesday, November 7, 2012

DIY Goldmine inspirert smykker

Be Creative

Nå har jeg også hivd meg på denne trenden, og det var utrolig artig å lage disse smykkene!! når man først skjønte hvordan man skulle lage dem så var det jo kjempe lett!! Jeg har brukt Nylon tråd på disse smykkene, og syns det funka helt utmerket bra! For da kan du bruke lighter til å smelte endene sammen og sånn.


Dette har jeg brukt i det sorte halskjedet jeg har lagd:




Slik gjør du:




Det begynner fra venstre til høyre, så neste rad:) er det noe du lurer på så spør i kommentar feltet=)



Armbånd




Lykke til!

17 comments:

Anonymous said...

Du er så flink Kine!! WOW :D Hilsen Elisabet

TinaB said...

Utrolig fint smykke :) Hvor lange lenker bruker du?

Anonymous said...

Hei!
Hvor kjøpte du lenkene?

Anonymous said...

Hvor har du kjøpt lenkene? veldig fine smykker, flink er du!!

Anonymous said...

Hei! Det smykket va utrolig kult! Men det var litt vansklig å se på bildet hvordan du starter knutene? Og det armebåndet i gull og rødt var bare sykt fint, hvordan laget du det?

Anonymous said...

Hvordan lager du knutene? :)

Anonymous said...

Hvordan lager du knutene?:))

Anonymous said...

Hei. Hvordan får du kjedet til å ligge fint når du har det på deg? De øverste kjettingene mine dette bare nedover og krøller seg..

camilla said...

hvor kjøper du alt :) ?

Anonymous said...

Disse var utrolig fine! Du kunne ikke lagd et innlegg eller no liknende om hvordan du heller tråden og perlene? Det var litt vanskelig å forstå:)

Kine Karlsen said...

helt glemt å sjekke kommentarene på bloggen min, må få fiksa så jeg får en mail eller noe når jeg får en kommentar:)
MEN, Jeg bruker ett smykke-halskjede brett.. kjøpt på panduro.. får også kjøpt det andre steder.. jeg legger lenkene fra nr 15 til nr 15... så skjøter jeg på en lenke som jeg har i nakken... har ikke gjort det på dette halskjedet... men er noe jeg har begynt med i det siste.. jeg har bare brukt lenke til kjedet fra panduro, men har bestilt litt på ebay som jeg venter på i posten nå=) armbånds lenkene har jeg kjøpt en del på bik bok når det har vært halv pris... så har jeg kjøpt to like så jeg får samme farge på kjettingene... så skikk rundt i alle butikker å se om du finner noen billige kupp=) jeg burker 10x så mye tråd som lengden på kjettingen... så legger jeg den dobbelt, trer tråden gjennom to lenkehull, og gjennom trådløkken.. så slipper du å knyte å greier... når jeg avslutter så lager jeg flere knuter, brenner og bruker gele superlimet fra panduro som er superbra!!
Trikset med at det skal ligge fint nr du har det på deg, er at du knyter en knute tilbake i det forrige hullet to ganger i hver sving .. beklager men jeg er skikkelig drlig på å forklare!!! enda dårligere er jeg når jeg skal forklare skriende!! hehe... men bor du i skien, så er du velkommen inn på panduro der jeg jobber:)

Kine Karlsen said...

neste gang jeg skal lage, kan jeg se om jeg får lagd noen bilder eller noe... eller film... jeg får se...jeg kjøper ting overalt, salg... river opp smykker å sånn... men mest kjølper jeg på panduro, og ebay...

Kine Karlsen said...

neste gang jeg skal lage, kan jeg se om jeg får lagd noen bilder eller noe... eller film... jeg får se...jeg kjøper ting overalt, salg... river opp smykker å sånn... men mest kjølper jeg på panduro, og ebay...

Anonymous said...

Hei, det ser skikkelig vanskelig ut å lage smykkene. Hvordan lærte du å lage sånne smykker og vet du om det finnes bøker eller lignende om hvordan en lager de? Har panduro en nettbutikk?
Mvh Malin

Kine Karlsen said...

Hei:) det er veldig lett når man først har skjønt teknikken, denne teknikken har jeg bare sett ut ifra andre smykker.. Lærte meg det selv, men det ligger en veiledning på www.Panduro.no på en teknikk:) vet ikke om det finnes bøker om det, tror ikke dét gjør det.. Men jeg har hatt kurs i min Panduro butikk, så du kan jo spørre en Panduro butikk i nærheten av deg om de også kan ha et kurs:) det er såååå morro å lage disse smykkene;) å d kan bruke de til alt mulig:) hverdags og fest:)

Anonymous said...

Fant det! Tusen tusen takk :)) Malin

Unknown said...

Gode ​​billeder Jeg kan lide denne meget for mere information om disse billeder bare besøge
Vielsesringe