Saturday, February 7, 2009

Lørdag

I dag (Lørdag)skriver sent på kvelden, har jeg rydda masse i leiligheten, og lagd et par kort, bursdags kort og morsdags kort!! det er så gøy å lage kort!! vil lage mange fler, skulle bare hatt litt flere scrapbooking saker....men i dag så jeg på en blogg at man kan lage kort ut av en do rull, så gøy!! det skal jeg prøve på!!wooohoo
På ettermiddagen dro jeg til sollentuna med Liv margrethe og Anna maria, traff kvist og spiste god margarita pizza:) mmm, det er virkelig så godt!!

Tenk at det kan være så godt med bare ost!! hehe
åååh, nå kom jeg til å tenke på noe, for et par dager siden så fikk sanna meg til å smake på muggen ost!!! fysj, tenk at jeg gjorde det!!
jaja, så videre på kvelden var jeg på møte i sollentuna pinsemenighet! og en som heter Marcus Ohlsson prekte der, utrolig bra!!! pratet om hvilken Jesus følger du ? og Hellighet, og at det går ann å misse Jesus i en forsamling!!

se på dette klippet, så skjønner du hva talen handlet om :

http://www.youtube.com/watch?v=cPOfeW9y2Kc

Omgås med Jesus og forvandlingen i hjertet, leder til at du vil leve rent, at du vil leve annerledes enn verden!

No comments: