Friday, February 6, 2009

Freeedag!!

Endelig Fredag!! Fri i morgen og på söndag!! DEILIG
Nå er jeg på besök hos noen venner, de lager taco hamburgere=) tror det blir kjempe godt, så har de laget kladd kake til desär, med nougat og mint sjokolade:P spennende=)




Ellers er livet greit, jeg har värt ganske trött og sliten i dag, så jeg sovnet rett etter jobben!! pratet med min sjef i dag sååå nydelig er hun monique=) vi har hatt mystery shoppers besök og jeg har hatt tre, på den förste fikk jeg 10/25 som ikke var så bra. Men jeg hadde to andre som jeg fikk 24/25 det var ganske bra, vi pratet om at det er så viktig å si hei til alle kundene som kommer inn i butikken, så nå har det nesten blitt naturlig at jeg sier hei til folk jeg går forbi på gata også, det er jo i forsei bra!! mer sosialt, så det er jeg glad for=)
Da er det lettere å ta kontakt med folk også=)
Ellers er det ikke så mye fra sverige, jeg savner hjem, gleder meg så til vi skal flytte!

Ha en fin Helg alle sammen=)

1 comment:

Sarah said...

åå vilka hamburgare det blev! vi måste göra om det. alltid kul o va med dej crazy girl!
HUGS