Tuesday, January 27, 2009

1 Års bryllupsdag


i går hadde meg og phillip bryllups dag! 1 år=) Phillip du er så fantastisk, og jeg elsker deg så utrolig höyt! tenk at vi skal väre sammen hele livet:) blir så glad!
Takker Jesus for deg!
Nå er jeg på jobb skal jobbe fra 9 til halv seks i dag!!! så har jeg fri to dager, og på fredagen så skal jeg til tannlegen inne i stockholm og fikse undertennene *gruer seg* dere får be for meg at det ikke skal gjöre vondt med all borring og spröyter++ og at jeg skal klare å slappe av -Takk-

Ha en fin dag=)

2 comments:

BøeFjeldberg said...

Gratulerer så mye med bryllupsdagen som var i går!!;) Tror og håper dere har hatt et flott år, og ønsker dere mange mange herlige år i fortsettelsen.

Har bedt for deg;) pleier å være litt ondt hos tanlegen uansett. Men håper du klarer å slappe av og ikke tenke på det.. Masse klem

benne said...

åååå gratulerer med bryllupsdag kine&phillip..skeit det gikk fort fra vi var borti märstad i fjor og til nå...!!! et helt år allerede!
jeg gleder meg så til å høre mer om hva dere to kommer til å drive med videre ass!!
og jah. det er heeeeelt utrolig at jeg kan være så heldig Kine. sant?! jeg gleder meg veldigVELDIG:)