Sunday, January 18, 2009

Christopher Alam

I dag så hadde jeg såååå lyst til å gå på møtet!!! Christopher Alam en mann som er eks muslim som har møtt Jesus skulle preke i menigheten vår i dag!!! De siste tre årene så har han vært eneste år bedt med over en milion mennesker til frelsning på store kampanjer i Asia og Afrika!!!! MEN, jeg skal jobbe så jeg kunne ikke på møtet!!
Men heldigvis så har menigheten en nettside som man kan høre på talene over nettet, så det skal jeg gjøre=) gå inn på http://www.harvestcenter.se/sv/media/ så kan du høre du også!! den har sikkert ikke blitt lagt ut enda men snart!!

legger ut noen bilder av hva jeg gjorde i går!! Gjorde noe jeg elsker, nemlig sminke kveld på elevhjemmet!!! så vi var fire jenter som sminkert hverandre!!

Ha en fin dag og Gud velsigne dere alle sammen





No comments: