Saturday, January 17, 2009

Nytt år!!

Nyttårs Aften!!

Nå er vi da inne i ett nytt år 2009!! Nå etter jeg har skrivd dette innlegget skal jeg sy gardiner til soverommet, så det blir gøy, det er masse jeg vil gjøre nå som jeg har flyttet til ny leilighet og har mitt hobbyrom=) jeg vil sy mer, og strikke, jeg skal lære meg å strikke ull sokker!! prøvde fra youtube i går men det gikk ikke så bra, jeg må finne en film som er bedre å lære i fra:P
det er så masse jeg vil lage! om jeg ikke rekker å gjøre det her, så har jeg masse å gjøre i norge når vi flytter dit=)
Gleder meg så til å flytte, vi skal flytte til sandefjord: kjøpe hus!
Håper at vi flytter i løpet av 2009 men vi vet ingen ting helt sikkert ennå..
savner alle vennene mine i norge så fææært!!! og det blir mye lettere å besøke alle som er spredt rundt i norge når vi bor i norge, og har bedre økonomi! så det ser jeg frem til! få sett litt mer av norge også=) hehe

ååååååååååh som jeg savner dere!! utrolig masse!! skal legge inn noen bilder fra det jeg har gjort i det siste :P

Ps: et tips på hvordan man kan legge på glitter øyenskygge: sånn pulver.. man tar bare litt hår gele på øyelokket først!! det er så morsomt!!

Gud velsigne dere alle sammen! youre in my prayers

PS: syns alle dere venner som ikke har facebook kan skaffe dere det! for da er det lettere for meg å holde kontakten med dere!! hehe

No comments: