Tuesday, June 16, 2009

Zumba Fitness

i dag satt jeg å så på TV SHOP på morgenen!! og jeg fikk så lyst til å kjøpe Zumba Fitness!!!
Det er en video som man trener til!!! Du danser!! hehe, og jeg har jo lenge hatt lyst til å begynne å trene nå!! men jeg vil egentlig ikke på et vanlig trenings studio!! for jeg føler at det ikke gir meg noe jeg kan bruke senere, så jeg tenkte at jeg heller vil lære meg å danse... og på denne videoen så danser man... så det er jo perfekt!! hehe, om jeg kjøper den/ eller får den, så håper jeg at jeg klarer å gjøre det! hehehe

Zumba® Fit

ness

Zumba® Fitness likner ikke på noen andre treningsformer!

499 kr
Porto: 99 kr

Zumba® Fitness DVD Kit gir deg de hotteste Zumba® Fitness-treningsøktene på DVD:

# Zumba Fitness Basics - lær det grunnleggende om hver rytme i et lettlært format.

# Zumba Fitness 20-Minute Express - enten du er nybegynner eller avansert bruker, vil denne gunstige høyenergi-øvelsen få blodpumpa i gang.

# Zumba Fitness Sculpt & Tone - med Betos splitter nye Toning Sticks. Med dette programmet rister og vibrerer du deg til en superfast kropp.

# Zumba Fitness Cardio Party
- et morsomt treningsprogram for hele kroppen som får føttene og hoftene i gang.

# Zumba Fitness Total Body Transformation Guide -
en omfattende kalender og kostholdsguide som hjelper deg å gå ned i vekt.

PLUSS SPESIELLE BONUSGAVER:
# 2 x Zumba® Fitness Toning Sticks
# Zumba® Fitness LIVE! Workout
# Zumba® Fitness Flat Abs Workout

Burde jeg kjøpe dette?!!?!?

4 comments:

Ylva said...

Bestilte i dag morres jeg:D
Syns det så veldig morsomt ut, så jeg tok sjangsen ;)
Håper og tror at det er verd det! :D

Anonymous said...

Zumba fitness express er jo fantastisk. Har dansebakgrunn, men har aldri svettet slik før;) Det er en fantastisk måte å få opp pulsen på slik som dvd'en er bygd opp på. Vil du ikke investere i dvd'en, så last ned en piratkopi og sjekk det ut. Det er verdt det etter min mening:)

Lykke til

Anonymous said...

det jeg var ute etter, takk

Zumba Fordon said...

Thanks to such technologies, everyone can dance Zumba, even without leaving home.