Monday, December 8, 2008

4 dager igjen på jobb!!

Nå har jeg fire dager igjen på jobb!! halleluja, nå skal jeg snart hjem til norge, jeg kan ikke vente, gleder meg så!! til å se alle vennene mine, klemme familien min, og bli bedre kjent med svigers!!=)=)=) weeee!!! i år blir det enda en fantastisk juleselskap i sandefjord! som jeg elsker så!! jeg har alltid ønsket meg en stor slekt, og nå har jeg fått philip sin på kjøpet! tenk hvilken fantastisk Gud vi har som ser lengre enn vi noen gang kan=) woohooo!! han fyller alle våre behov!! nå ber jeg om at BMW skal bli klar så vi kan reise hjem til Jul!!

Jeg er så glad i jula!!! i år skal meg og phillip feire jul i det nye huset til stine, med gode venner, og kalkun, rakketer og glitter og spill!=) kan det bli bedre?
nå skal jeg sove i morgen, skal på jobb 5 i morgen tidlig!!=)

2 comments:

BøeFjeldberg said...

Hehe.. jeg skjønner du gleder deg til jula!!;) Det er bra det..

Vist du liker deg her inne i bloggverden, finnes det masse bra interiør blogger, og hobby blogger man kan følge med på her, uten å kjenne dem liksom. Har fått så mye inspirasjon! Det er så bra, drømmer meg helt bort. Så vist du er interisert, kan du gå inn på de bloggene som ligger under inspirerende blogger hos meg, og trykke deg videre til du blir grønn!! Hehe... Masse klem!

Anonymous said...

Hej Kine!

Hoppas allt är bra med dig i Norge. Du måste ju uppdatera din blogg lite oftare så att vi får veta vad du har för dig :)

Kraam