Thursday, January 1, 2009

nttårsaften

i går var det nyttårsaften, meg og phillip feiret hjemme hos min venninne stine abrahamsen. det var kjempe koselig, vi hadde pyntet oss opp, stine hadde dekka på og pynta bordet kjempe fint. til middag fikk vi kylling gryte med ris, salat og baguetter inntil, mmmmmm.kjempe godt!! utover kvelden hadde vi quiz og flere morsomme leker, vi koste oss med \godtri og kaker, og så på rakettene klokka 24.00 inn i 2009.arti

nå er jeg i sandefjord sitter hos trygve med forkjølelse!!vi sitter å ser på hitman,mens jeg er på nettet,btw TBsg som er med i prison break er med i den filmen, og han har jeg treft, har bilde med han også!!!hehe måtte bare skryte litt...
nå skal vi snart tilbake til sverige og da flytter vi til tingvalla!

hadebra så lenge, og ha et GODT NYTT ÅR

1 comment:

BøeFjeldberg said...

Du må jo vise bilde av dere sammen også da, for å bevise dette;) Kult...

KJekt å høre at dere koser dere og har hatt et fint opphold i Norge..

Klemmer