Thursday, October 16, 2008

Regnvær!

I dag rengner det i Märsta!! Perfekt vær til å strikke, hehe.. så jeg har gjot to nye pannebånd i dag, eller det brune gjorde jeg ferdig i går natt.. hehe!!
15.15 skal jeg til tannlegen, jeg trodde jeg skulle dit på morgenen, men jeg hadde heldigvis sett feil i almanakken=)
Be for meg at det ikek skal gjøre vondt i dag, jeg fant ut at man kan spørre om bedøvelses krem FØR man tar bedøvelses sprøyta!! det sakl jeg spørre om i dag, den er så urolig vond den sprøyta!!!:(
Men takk at Jesus er med meg overalt!! han er med meg til tannlegen=) woohooooo!!
Nå skal jeg slutte å spise gotdri også!! Jeg må!!! bli kvitt den sukker avhengiheten!! ufufuf.

1 comment:

BøeFjeldberg said...

Pannebånnene blir kjempe fine jo!=) He he man merker at du har bodd i sverige en stud. Selv om du skal skrive denne bloggen på norsk, har du flere svenske ord, og setnings oppbygginger...;)