Wednesday, October 15, 2008

Strikkinga Fortsetter...

I dag våknet jeg rundt 9 tida, satte meg i sengen og begynte å strikke=) hehe, Phillip dro på jobb allerede ved 7 tiden, så jeg har laget ferdig et nytt pannebånd i dag! det ble kjempe bra! ble så fornøyd med det!! hehe, i går hadde jeg tatt for mange masker er det det det heter? la merke til at jeg skrev veldig mange "det" i forrige setning.
I sommer var jeg på oase, og der solgte de masse kristne "merker" som man kan sy på klær kjempe billige. så jeg brukte det ene på pannebåndet mitt!!

Jeg har fortsatt masse julestemning, begynner å fundere på hva jeg skal gi til alle til jul, tror jeg skal lage masse! det er mest personlig og det er ikke så dyrt.
Tenk da, når man lager noe, iallefall så bruker jeg å gjøre det. Om jeg lager noe til Maria da for eksempel.. da tenker jo jeg på henne masse når jeg lager den tingen, så det er jo koselig bare det!! hehe syns jeg da!! det betyr at noen har lagt ned masse tid, bjavascript:void(0)are for DEG!! hehe, så nå vet dere hva dere skal gi til meg til jul!!=) jeg blir kjempe glad, men om det er sånn at man ikke har tid til å lage ting. så er det jo morro å få andre saker også!!=) bare Julekort er jo BRA!!=)

Jeg begynner på jobben klokka to i dag, jobber til elleve men jeg skal spørre om jeg kan gå tidligere hjem i dag, for i morgen skal jeg bytte ut protese tennene med porslin!!! weee, blir bra=)

om det er noen som har noe tips om hva man kan lage til venner og familie til jul, så tar jeg hjrtelig i mot, det er bare til å legge igjen en kommentar her, ringe meg eller skrive på facebook!!!



2 comments:

BøeFjeldberg said...

Så flink du er Kine. Og du er jo kjempe flink til å blogge også, god insperasjon til meg, som blogger litt skjelden=). Har holdt på med bloggen min en stund nå, driver å deler den opp i to, ta gjerne en titt på begge to. Steg for steg har jeg kommet lengs med nå. Så gøy, jeg kjøpte også masse av de merkene. hærlig. du er kommet i skikkelig julestemning du.. hihi... skal tenke litt, sikkert mye du kan lage. og du jeg vil lære å lage sånne smykker som du har på deg...!!

Anonymous said...

ÅÅååå jsg vill oxå ha ett sånt pandband=) kram caroline