Sunday, October 12, 2008

I´m Back

Nå er jeg tilbake!
etter to års tid så har jeg bitt inspirert til å skrive en blogg igjen! det er selveste Julia Thuresson som har fått meg til å ville gjøre det! det er jo en bra måte for kjente å følge med på hva vi gjør=) derfor vil jeg skrive på norsk så mine norske venner og familie kan lese dette, og det gjør jo det bare lettere for dere mine svenske venner å lære norsk! noe dere ikke er så flinke på!!

Ellers er jeg sjukskrivd i dag! Jeg skal ringe tannlegen å spørre om noe sterkere tabletter så jeg kan jobbe, eller sykmelde meg.
this pain is outstandible, hehe der ser jeg at jeg må øve på min enelsk!!

BTW i morgen får vi vite om vi får leilighten i tingvalla eller ikke, er det noen som trenger å bo et sted i noen mnd?? for vi vil flytte inn i november, men da må noen leie her i tre mnd i og med at vi ikke kan betale to leier...

vel peace out, dere hører fra meg snart

No comments: