Thursday, October 16, 2008

Jule Stemning!!

Jeg er så i julestemning!!=)
I går så gikk jeg inn på ÔB for å kjøpe garn, og når jeg går inn gjennom dørene så åpner jeg øynene mine og ser nisser over alt, røde duker pakke papir, alt du kan tenke deg til Julen, Pepperkaker ALT!! hehe, faktisk så ble JEG GLAD!!
hehe, jeg vet det er tidlig ute, men jeg syns det er kosli jeg, for da varer julen lenger lissom!!=) hehe, tenkte jeg skulle begynne å pynte på kjøkkenet med den god jul håndklet jeg kjøpte å gryteklutene... men da hadde vel phillip fått fnatt, vi får se:) hehe
Se på bildene da!! I sverige så drikker de Julmust!!og det er vanlig å ha julmust konkurranse, man skal drikke så mye man klarer og den som drikker mest vinner, phillip var med når vi gikk på bibelskolen.. hehe!! Men får dere ikke julestemning, har du ikke lyst til å lage jule gaver og bake pepperkaker nr du ser det???
Det gjør jeg iallefall!!!=)








GOD JUL PÅ FORSKUDD

1 comment:

BøeFjeldberg said...

Jeg var og handla i dag også, det var jo jul overalt. Jeg er nesten litt flau over å si det, for jeg har alltid vært en motstander av at julen kommer så tidlig i butikkene. Men jeg må jo bare si at jeg fikk litt julestemning selv, og ja jeg har lyst å begynne med juleverkstedd med en gang. Men det var littt tidlig kanskje;)