Monday, October 13, 2008

I dag fikk meg og phillip leilighet!! jeg skrev under kontrakten i dag:) så nå skal vi flytte til Tingvallavägen 34B, innflytnings dato er 1 januar, men leiligheten er ledig fra 1 November, men vi kan ikke betale doble leier. Så da leter vi etter noen som kan bo i frejgatan der vi bor nå i to tre måneder. Be for at vi skal finne noen:)



Så har jeg lært meg og strikke i dag!!! søkte på youtube!! og der fant jeg en video hvordan man begynte løkkene å sånn.. det er så utrolig morsomt å strikke!! så nå skal jeg strikke meg et rødt panne bånd som jeg kan gå med i desember=) Elvira var så snill å lånte ut 4 strikke pinner, så nå kan phillip også være med å strikke, han fortalte meg at han kunne strikke men hadde glemt det litt, så da skal jeg vise ham!!! weeee, så morro!!! nå skal jeg snart lage kylling file med ost inni og bacon rundt til meg og phillip!! mmmmmmm


1 comment:

BøeFjeldberg said...

Hei min venn- Gratulerer med blogg.Veldig koselig, skal følge deg;) Gratulerer så mye med leilighet, deilig, skal være med å be om at det må dukke opp noe som kan bo i den gamle så dere slipper å betale to leiligheter. Flink du er blitt å strikke, ha ha synst det er morsomt at du har lært det over nette, men sant det er gøy!!