Tuesday, March 10, 2009

sitter her på jobben

Fant noen internett koder her på arlanda, så da tenkte jeg at jeg kunne skrive litt her!!
Har värt så utrolig sliten i dag, skjönner ikke hva det er med kroppen min, tror jeg kanskje må drikke litt mer vann... har värt en rar dag på jobben i dag, mange spesielle kunder, så da er det deilig å ha pause! Jeg har kjöpt meg ny kanebo foundation, vi selger dem ut på 50%
asså, Jeg elsker sminke!!! tenk at det kan väre så göy med sminke!!! wooohooo
Vil ha et sminke bord i mitt nye hus, med masse hyller hvor jeg kan ha all sminke og kremer og parfymer!! wee

Ellers er det ikke så veldig mye som skjer, jeg skal til tannlegen i morgen, få seks nye kroner, blir deilig"" slipper å få ris rester under tennene+++ hehe
så har jeg jo fri fire dager nå, utrolig deilig, skal slappe av, treffe venner og ta tid med Gud og Phillip, Torsdag Kveld er det tid for husforsamling igjen!! så deilig!
Så om du vil prate med meg, syns det kanskje er lenge siden vi har pratet så ring meg, det er bare göy, jeg elsker å prate: mitt nr er +46707596075 Vi Hörs=)

No comments: