Tuesday, March 24, 2009

Oppdatering fra de siste to ukene

Har jobbet en del, rare pass...vært hos tannlegen og vært ganske sliten så jeg har ikke vært så mye på dataen, og dermed ikke skrivd så masse i bloggen!! 
For noen uker siden så ble jo det norske sim kortet borte på pendeltoget, og noen har tatt det og ringt med deg. vi fikk regning i dag og det var på over 5000 kr, vi som til vanlig har på rundt 300-400 kr! det var ganske masse!! så jeg ble så lei meg!! 
det er så kjedelig å få så mange uventa regninger HELE tiden, serriøst det virker som det kommer hver eneste måned!!! det er ikke gøy i det hele tatt.
Man vil liksom leve et normalt liv! 

Jaja, jeg har søkt på en jobb i skien som jeg har sååå lyst på!!! så det får du være med å be for at jeg skal få, om jeg får den jobben så begynner den 1. Juni og det betyr at jeg kommer fortere til norge. JEG VIL TIL NORGE! 

i helgen var det motevisning i Harvest Center, det var artig! 




2 comments:

Anette said...

Å Kine! Hvilken jobb har du søkt på? Nuss

Caroline said...

Jag håller tummarna för dig vännen! :) Hoppas du får jobbet.. Kramar