Thursday, March 5, 2009

Anton Berg´s marsipan påske egg

Nå har de kommet til Butikkene!!! Marsipan påske eggene!!! jeg fikk smake dem i dag!!! helt nydelig er de!!!
Men mest av alt savner jeg FREIAS påske egg, melkesjokolade krem!!! mmmmm, JEG bare ELSKER dem!!! så vil dere gjøre meg glad, så spar en eske til meg :P til jeg kommer til norge!! det vil glede mitt hjerte=) hehehe
I dag våknet jeg 03.59 ringeklokka skulle ringe 04.00 så trodde jeg at jeg hadde fri, så jeg var så glad, men så ringte klokka når jeg var på do!!da blei jeg lei meg!!! Men det gikk bra på jobben da!! Ble Falukorv til middag med min fantastiske mann=)

2 comments:

T-Bear said...

Øy! Man spise ikke påskegodter før påske (eller nært), like mye som man ikke drikk julebrus før 1. desember.
:) :P

Ha en god mars! :)

T-Bear said...

(smakte det?)