Wednesday, May 20, 2009

Tilbake til kjente trakter

nå er jeg endelig tilbake i norge, jeg har begynt på *Kicks, som jeg syns er veldig artig!
Jeg har fått kjøpt mewg mobil telefon, og bestilt sim kort.. så får brukt mobilen om et par dager, jeg har også fått bestilt nytt bank kort, og internett koder, og meldt flytting hjem til norge. nå gjenstår det å få byttet kjørekortet så jeg har rett etternavn på det, også må jeg fikset internett etterhvert..nå låner jeg bare ett mobilt internett av pappa.
I kveld skal jeg hjem til en jorunn på jobben, dit kommer også de andre jeg jobber sammen med, skal spise og kose oss, og jeg blir vel bedre kjent med alle da=) kosli

i morgen er det kr.himmelfartsdag så da har jeg fri, da skal jeg kanskje til kroken en tur og hente litt ting til leiligheten, eller så blir jeg bare hjemme og fikser i leiligheten,det er masse som skal gjøres, nå bor jeg på Bøleveien 13 i andre etasje.. rett før kiwi ved veien ett grått stort hus.. så det er bare til å komme forbi... bare til å gå inn og opp trappa og banke på, så ser du om jeg er hjemme=) eller så får du komme innom en annen gang, det kan hende at det er rotete her, men det får du stå ut med nå mens vi flytter=) hehehe

Kine

No comments: