Monday, May 11, 2009

Farewell Party

Legg til bildeI går hadde jeg farewell party i sverige, kosli å treffe vennene samlet en siste gang, kan jo bli lang tid før jeg treffer dem igjen:(
Men nå er det ikke lenge før jeg flytter hjem til norge da, det er jo både trist og veldig bra at jeg skal flytte til skien nå, jeg får jo mye bedre kontakt med dere vennene i norge, men det er kjedelig å ikke få truffet vennene i sverige så ofte også, men nå er det på tide at jeg kommer meg tilbake til norge... og jeg gleder meg så!!! Anette (søstra mi) har kjøpt seg båt, så da skal vi være ute med den, og kristina er hjemme i skien igjen! weee, maria kommer i slutten av mai eller var det juni? hmm, må ringe hu! hehe, jeg har LITT dårlig hukommelse for tiden.. jaja, det er så masse jeg gleder meg til! skal få hilst på mannen til Sara Maria, skal være med bestemor mer nå bor jo hun rett ved lietorvet, skal jobbe på kicks, skal bade masse i sommer, skal i bryllup til fettern til phillip, kristina har bursdag, maria har bursdag, karoline har bursdag, jeg har bursdag, phillip har bursdag!!=)
Takk Jesus for at jeg har deg!! jeg er s
å glad for at jeg har Jesus=)

Nå må jeg fortsette å pakk
e!! skriv gjerne i gjesteboken min=)

No comments: