Wednesday, May 13, 2009

Lei av tannlegen

i dag så skulle jeg få den siste tanna, for tredje gang, men den passa ikke igjen!!! så jeg skal komme inn på fredagen, det som var så dritt i dag, var at de gav meg en bedøvelse, så sier de: "si ifra om det gjør vondt,"og det gjorde fortsatt vondt, så de gav meg en sprøyt epå den andre sida også, men det gjorde fortsatt vondt når de borra!!!!! jeg HATER borring,det er det verste jeg vet!!! så når de fant ut at de ikke fikk den på plass og at jeg måtte komme tilbake, så sier de at jeg skulle få en ordentlig sprøyte neste gang!!!!! fysj, kunne de ikke gitt meg en ordentlig sprøyte i dag så hadde jeg ike vært redd når jeg skal dit neste gang!!! og underleppa mi var jo DØD lissom!!! buhuuuuu
Gleder meg så til jeg er i norge nå, borte fra tannlegen, og begynne på nytt=)
Norway i'll be there soon, very soon!

Kine

No comments: