Monday, April 27, 2009

siste tannlegetime

nå skal jeg til tannlegen, skal sette på den siste tanna!! skal bli så deilig å bli ferdig med alt, så tannkjøttet kan få hvile helt, så jeg ikke får vondt i hodet mer!
Dagene flyr av gårde, og jeg kommer bare enda nærmere hjemreisen til norge, jeg gleder meg veldig masse!! bo i en ny leilighet, pusse opp leilighet...osv!!! weeeeeeeeeee
dere får komme innom på den nye jobben min "kicks" i gågata, så kan jeg tipse dere om parfymer, sminke dere.. kanskje dere skal kjøpe gaver til noen, da er kicks en fantastisk butikk, spesielt for jenter, men gutter vi har masse produkter til dere også!! dere må ta vare på huden deres!!!

eks, denne øye serumet er utrolig bra!! den fukter huden, nedkjøler, mot trøtte øyne, mørke ringer, gir energi og lyster, alle hud typer. Ps: jenter kan også bruke den !

Love Kine

No comments: