Wednesday, October 20, 2010

Lys støping

I kveld har jeg støpt lys, sammen med mammaen min;) hun er kjempe flink! Vi fant frem en gammel kake boks i blekk.. Og fant frem masse lys stumper som vi skjærte bort veken på. La alt oppi blekk boksen som lå oppi en stor kjele med vann ... Det Smeltet relativt fort, og når det ble ca. 83 grader så helte vi oppi duft og farge. Så oppi formene som vi hadde festet veker i;) det var kjempe gøy og de ble kjempe fine;) kaffe lyset har jeg bare satt i ny veke og fylt med stearin og kaffe.. Prøv ut du også, spar på alle lys stumper og stearin som har rent utover om du har det på et fat.. Alle tilbehør får du kjøpt på Panduro ;)






3 comments:

Elisabet said...

ååå, det vil jeg å gjøre!! så utrolig smart :D du er utrolig flink, Kine! jeg blir helt overvelda over så mange forskjellige ting du lager altså, plutselig er det noe nytt! :D

Kine Karlsen said...

takk takk, det er gøy å gjøre masse forskjellig, og Elisabeth! nå har jeg rydda hobby rommet mitT:) må legge ut bilder når det er helt klart...

Fru Mæla - Mer enn bare ord - said...

Heisann Kine :)

Takk for kommentar på bloggen min! Jeg tar 100,- for header og 250,- for å utforme hele bloggen! :)