Saturday, April 25, 2009

3 uker til så bor jeg i skien!!

om tre uker så flytter jeg til skien!!! gleder meg som en liten unge gleder seg til julaften!!
weee!!! Litt synd å reise fra sverige også da, vennene man har her, og den utrolig fantastiske menigheten jeg går i!!! men vi får pröve å finne en likverdig i närheten også!!
Håper alle har det bra, til dere svensker dere kan jo komme å besöke meg i norge da!! og til alle dere andre bekjente i norge, nå blir det jo kanskje lettere å treffes, siden jeg kommer til å bo i samme lang:) wooohooo,jeg vil iallefall reise rundt i norge å besöke folk, syns det er veldig morsomt, og oppdage deler av norge=) arti
Takker Jesus for Mitt liv, tenk at han har frelst meg, at han döde på korset for MIN skyld, for din skyld! jeg har en Gud som er KJÄRLIGHET! TAKK Jesus for at du er i mitt liv, og at du vil väre i mitt liv, jeg erså glad for at jeg er din"!!:)

No comments: