Wednesday, April 29, 2009

Nå er jeg på jobben, 12 timers skift i dag!! kjedelig at det er så lenge, man blir så trött og sliten i beina!! pratet akkurat med polisen, hun viste meg forskjellig bilder av ulike kvinner.. for noen uker så hadde vi tyveri i taxfreen der jeg jobber, og da skulle jeg se om det var hun som hadde stjålet på bildene... fölte meg som csi..hehehe
Vel nå er det ikke lenge til så er jeg i norge, gleder meg så, det kiler i magen min når jeg tenker på det!!:P weeee, skal ha jentekvelder å masse spill, og bading og grilling i sommer, pröve å få ridd på hester med sösteren min og kaja også!!! wooohooo, så bra livet er, jeg er så glad for at jeg lever!!=)
Takk Jesus for at du har frelst meg!

I morgen er det valborg her i sverige, de fyrer opp stort bål og griller, feirer at sommeren er her.. nesten som st.hansaften:)

No comments: