Tuesday, October 26, 2010

Quick Knite

Quick Knit. Strikkeverktøy - strikk uten strikkepinner.
Smart verktøy når du enkelt vil strikke tilbehør - du trenger ikke å kunne strikke på tradisjonell måte. Kombiner gjerne ulike garntyper.

Nå har jeg laget ferdig et par Ragg Sokker til mamma, som hun skal ha i barnehagen, jeg brukte Volum deco under foten, for å få en slags anti skli effekt. Når du strykefikserer den så eser den ut, se før og ette bildet under:)
Nå har jeg begynt på ett par sokker til meg selv og jeg har allerede blitt ferdig med den ene sokken.. jeg skal legge ut bilder når den andre er ferdig.
Det går så fort å strikke, og de fleste kan klare det..
Quick Knite får du kjøpt hos Panduro Hobby.


1 comment:

Elisabet said...

Så utrolig fin blogg du har!! Den headeren (overskriften) med bildet av den boksen du har laga og det, blei kjempefin:) du er fiks altså!