Tuesday, December 2, 2008

Fri

Nå har jeg endelig to fri dager=)
oj, så deilig det er å ha fri, man kan gjøre hva man vil, jeg skal lage kransekake deig, og pepperkake deig, så skal meg og phillip designe vårt pepperkake hus!!=) weee, må jo ha pepperkakehus.

i dag så gikk jeg ut av missionsos, og outreach teamet. Det har seg sånn at Johannes Amritzer skal gå ut fra märsta pingstforsamling og starte en egen forsamling i stockholm. Det har hendt litt rare ting her i det siste, meg og phillip skal ikke dra ut til bulgaria med missionsos, vi kommer til å reise ut i misjon med andre istedefor, kanskje mission in focus=)

Vi går dit Gud vil at vi skal gå, å det er så viktig å følge Gud!

ellers i morgen skal jeg til tannlegen å få kroner på de to siste tennene mine oppe, resten skal tannlegen fikse etter jul, be gjerne for meg, de sier at det kommer til å bli mye vondere! men jeg har en fantastisk Gud som tar bort smerter!

ÅÅÅå jeg gleder meg så til Jul!!! og nyttårsaften! skal være hjemme i norge=)
Og i år blir det første gang jeg feirer jul i sandefjord, det skal bli gøy=)

2 comments:

BøeFjeldberg said...

Hmm hva har skjedd? med mission sos og det? Hvorfor skal dere ikke reise? Deilig med fri da!!=) Gleder meg til å se bilde av pepperkakehuset deres!!;) Klem

cucca said...

Var fria vänner! Det är bättre att lyda Gud än människor!!!

Ni är alltid välkommna ut på kampanj med mig...ifall ni skulle vilja.

Ber för er!
-Andreas Cucca, Gå Ut Mission