Monday, May 13, 2013

Innbydelse til 50 års dag inni

Mamma ville ha gammel-rosa som tema, så da ble resultatet dette=) 
Jeg elsker den sølv kartongen! synd at panduro har sluttet med den:( 
Sommerefuglen har jeg kuttet ut på silhouette maskinen min.
Monogramet fikk jeg på en amerikansk side, men de er kjempe lette å lage i word med flere tekstbokser.. eller photoshop for de som har det.. 
Brukt spray lim for å lime arka til hverandre!! såååå deilig å bruke spray lim! 
Det koster litt, men det varer LENGE og det går mye raskere;)
Kan også bruke det til bilder i album:)
Base kortet er egentlig fra et bryllupsett som jeg kjøpte på panduro, 
der fulgte invitasjons lappen som henger på sommerfuglen med også=)

Legg gjerne igjen kommentar:) 




1 comment:

Unknown said...

Kine, du er jo verdensmester på dette :) Kjempe nydelig, herlige farger!
Moro å følge med på bloggen din :)

God klem fra Ingvild