Wednesday, September 26, 2012

Pringles boks - Make over

Mannen min har samlet på pringles bokser siden han var liten, derfor har vi en søple sekk med dem på loftet!! Jeg har tenkt på denne ideen lenge men har helt glemt den bort, helt til det kom en kunde inn på jobben forrige uke og kjøpte mange designer ark som hun skulle lime på pringles bokser=) Så da måtte jo jeg grave meg frem på loftet og få pyntet en boks jeg også=) Jeg brukte den nye tilda blokken "Winter Memories" brukte dobbeltsidig teip under, og pyntet med klippe ark som er inni designerblokken. Pyntet også med de turkise knappene til tilda serien:) SÅ da skal jeg enten ha strikke pinner oppi boksen eller store te lys, jeg tror jeg heller mot store Te-lys:) kjempe fin julegave:)








Tilda har også kommet med mange fine nye stoffer!! 
Så ta deg en tur innom Panduro Hobby og se på alle de forskjellige mønstrene






-xoxo-

No comments: